fredag 19 februari 2010

OS!

Hejsan!

Nu idag har det hänt, jag har varit på min första kemilektion med Nv08. Jag var extremt nervös, och satt där och försökte bli osynlig och tror jag lyckades ganska bra med det :)

Sen, efter 40 minuters lektion, åkte jag till stan och köpte hårfärg + slingor. Så nu är det bara och hoppas att det blir naaaaaaajs!!! fick skjuss hem av mamma och pappa så man slapp stå i snöblåsten. Jag som vill ha varm sommar nu, det räcker med snö. Vill bara åka pulka med folket en gång, sen summmer :)

Sitter och kollar på super-G, fy fan vilken krash som Järbyn gjorde nyss. SÅ himla hemskt, man ryser ju i hela kroppen. Klarar knappt av att kolla. Vad är det med svenska utförsåkare och os? Inte en bra kombo iaf?

Grattis Anja, för hon kmr säkert läsa det där. Men vilken fantastisk seger!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar