tisdag 30 mars 2010

Again..

Så där, efter ett tag men absolut noll ork, så tänkte jag passa på att skriva lite again. Har en dag kvar innan lovet, och det är en temadag. Kan inte bestämma mig, ska jag kanske lata mig hemma? Tror att det kan vara en liknande dag nästa år, det räcker för mig =) !!!

Hade värsta depphelgen så nu tar jag ut det genom att vara allmänt speedad, dygnet runt!! Jag längtar verkligen efter lovet, så himla skönt att kunna göra ingenting. I LOVE that. På lovet blir det förmodligen äntligen ett Harry Potter-maraton. Vi har pratat om det hur länge som helst men nu tror jag äntligen att det blir av, med frukost, lunch, middag och hela allt. Hoppas att folk kan bara.

Men men, nu är det dags att sova ett tag så att jag absolut inte kommer att kunna sova ikväll =)

See Yah <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar