måndag 8 mars 2010

VASALOPPET!!!

TJO :)
Så var det måndag igen, trött och sliten som vanligt. Kul att vakna halv 5 och veta att man inte behöver gå upp på två timmar men att man inte kommer att kunna somna om. Vårt internet fungerar inte, vilket är sååååå jävla frustrerande för jag har ju jättemycket jag måste göra på internet ju.. typ blogga...

MEn gårdagen var dedikerad (stavas det så?) till vasaloppet big time.. FAtta coolt att åka 9 mil, och få ett vasaloppsdiplom!! Jag vill, jag vill, jag vill.. Men samtidigt förstår jag att drömmen aldrig kommer gå i uppfyllelse efter att ha åkt 2 km på en halvtimme. Det är inte så lätt som det ser ut. Men grattis Brink!

Håret är färgat efter en kulkul kväll hos johanna, och jag är nöjd och det är la det viktigaste, även fast att thomas trodde att jag hade duschat!! Tack för den du:)

Men nu är det engelska som behövs göras... Önska mig lycka till, för jag kommer nog behöva det!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar