onsdag 31 mars 2010

Greenpeace och tuggummi..

Tjo!
Idag har det varit temadag miljö i skolan, ett intressent ämne bara det att alla föreläsare var dåliga, förutom den första som var rolig. Men vem fan tuggar tuggummi när man ska prata inför en ny grupp människor. Iaf han var astråkig, och lät assnobbig, och jag som faktiskt ville veta mer om Greenpeace. funderar om det är miljö jag ska studera vidare om. Det är så intressent, och verkligen något jag VILL göra, och det är väl så man ska känna.

Har egentligen lov nu, men funderar på att åka till skolan iaf bara för att få tag min nya lilla miniräknare. Jag ska studera den på lovet tänkte jag, himla komplicerade saker.

Å så har jag två labar och skriva, en om groddar och enzymer och en om syror och baser. Vet inte ens var jag ska börja och det känns som om båda kommer gå käpprätt åt helvete. Jag är inte riktigt inne skolan igen, allt känns faktiskt ganska svårt. Fysik, kemi osv.. Roliga ämnen, men hatar labar.. Särskilt med nya lärare, alla förväntar sig något nytt.

Men ikväll blir det inga studier, idag ska jag sluuuuuuuta tänka på allt som oroar mig. Och bara le =)

Kraaam =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar