torsdag 4 mars 2010

Hemma

Och så var det torsdag igen vilket betyder en hel dag hemma vilket faktiskt är ganska skönt :) Men sen bär det av till stan på ett möte, och sen är det väla träning.. Lat som man är men nu har jag ju inte ens en förskylning och skylla på.

På fredag har jag förmodglien en jaekla lektion på typ 35 minuter på hela dan, vilket i princip innebär att jag går upp halv 7, istället för 9, åker buss i en och en halv timme, och sen är i skolan i 35 minuter.. Tycker nästan synd om mig själv ;/
Hade min första lilla fysiklektion i måndags, vilket var typ fantastiskt för jag bytte bok, och nu är fysiken liiiiiiiiite mindre värdelös.. Å så ska man få en miniräknare som e värsta brainiac.. Creepy..

Alice i Underlandet någon? Johnny Depp, kan det bli bättre?

Ha det, kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar