fredag 30 juli 2010

:D :) :/ :(

Hejsan!

vet inte om det var länge sen jag skrev ngt så nu kanske jag upprepar halva mitt liv men wtf :P

Har iaf varit hos Anna i göteborg tis till torsdag och det har varit jätteroligt. Det är så sällan man träffas när man bor liiiiiiiiiiiiite långt ifrån varandra. Men det var iaf askul, och har lyckats att shoppa, skaffat iaf lite bränna, smakat världens godaste ( testa lejonet och björnens glass) glass, sett veronika decides to die, åkt spårvagn ;) och besökt världens bästa godisaffär. Men ibland så ska man faktiskt bara njuta, och det fick bli min födelsedagsvecka för idag fyllde jag år. 19 år vilken stor skillnad, känner vilken förändring det ha blivit i mitt liv ;)

Men började dagen 05.40 så klart med att sympati-gåupp med Johan ;) och så fick jag en parfym som luktade jättegott ( han är bara sååååååååååååå gullig så det är fan inte sant <3 ) men den så blev det tårta lite senare å så fortsatta dagen som vanligt med fika och presenter :) Härligt, så ska det vara!

Visserligen så var det lite synd på kvällen när vi hade räknat med lite firande så kom dom inte och sa inte till, känns lite tråkigt :/ Men vad ska man göra..

Så mitt liv är mycket mycket bra och jag tänker INTE låta alla mina tankar förstöra det. Det hjälper inget att älta saker fram och tillbaka och dissikera varende ord som sägs.. Så nu ska jag NJUTA!! Det är min födelsedagspresent till mig själv !!

Kram, ha det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar