torsdag 15 juli 2010

vaaaaaaaaaaaaarm ;)

Hela vintern gick jag och klagade över hur jävla kallt det var, och nu, ett halvår senare går jag och klagar över hur jävla varmt det är... Det kan aldrig vara bra nog, kan det? Så klart inte, nästan så man skäms över sig själv - men det gör jag inte för idag har jag jobbat :) Dagen började med ett samtal med Johan, haha.... Han gick upp 05.15 och jag gick upp halv tio... Så ska det vara ;) å andra sidan får han pengar å inte jag, men nu ska vi vara positiva ;) Fast jag har jobbat som faaaan iaf, krusbär och plankor. Jag kände mig som en riktig bonde :)

Hade en fantastisk kväll igår kväll med Johanna igår kväll, mycket härligt. Kollade på I taket lyser stjärnorna, och den får en verkligen att undra hur stora mina problem verkligen är. Jag klagar och klagar, och det gör förmodligen många andra oxå, men det finns så många som har så mycket värre.. Det är hemskt..
Behövde verkligen prata med Johanna iaf, hon ger mig så himla mycket styrka :) Tack!!!

Vet inte om jag skrivit tidigare att jag träffar Camilla och mina classmates.. men det har jag, först ett mycket viktigt samtal med camilla, hon ger mig oxå styrka :) Love u girl <3

Sen ett mycket roligt samtal med Troy och Jonte, härliga människor :) Jättekul att dom kom :)

Slutsats: Jag har fantastiska människor omkring mig :D

Ha det bra....

Å, johanna (g) om du läser, VILL TRÄFFA DIG!!!!! å, johanna (b) om du läser, LYCKA TILL!!

PUSS <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar