måndag 12 juli 2010

monday (jag har alttid så roliga titlar I have to say ;) )

Hola.. :)
Fy faan vad varmt det är alltså, tänka faktiskt börja röra på mig med en löprunda, men det får bli en annan dag, men annars så simmade jag faktiskt mer än 1 km så det får duga iaf :)

Annars så har senaste tiden varit bra, varit med Johan å hans kompisar Tomas och Henke och haft kul, Spanien vann VM, jag vann vadet, jag var med Paulina,och nu så har jag städat klart rummet oxå. Mitt liv är mycket bra, och bättre kommer det att bli. Ska träffa mycket trevligt folk den här veckan hade jag tänkt :P

Har blivit värsta positiv, för även om saker inte blir som jag vill kommer jag fortfarande ha stöd från alla er fantastiska människor som jag har omkring mig, så från och med nu så ska jag sluta oroa mig (så mycket :P ) och sluta känna att alla andra är bättre, för jag e ju lixom en människa oxå :)

Och Johanna, jag längtar tills på onsdag <3 du din lilla fantastiska gööööööörl ;)
Och Camilla, SVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARA !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram å puss på er alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar