torsdag 22 juli 2010

Friday morning

Hej!

Var just tvungen att läsa min blogg och insåg att jag skrivit have to say ALLDELES förmånga gånger, ett litet favorituttryck ;)

Annars så är allt bra, en fylld dag framför mig. Först ska man göra rent trappen, sen åka till stan, träffa sonya och äta mat, snabbt träffa Johan och kanske ngn lumparpolare till honom och sen gå på bio med sonya :)

Efter det så blir det att dra vidare till bussen och dra till lilla söta alunda och fest hos lollo. Bara hoppas det kommer folk jag känner, faan vad pinsamt det kommer bli annars.. Så Malin, Linda och Johanna. Ngn av er måste pallra er dit :) Blivit fett dissad:P av alla andra.. Heheh..

Hade förresten värsta skräckdagen igår, vaknade när Johan skulle till jobbet för skulle ut och springa lite. Så visst, det gjorde jag men när jag kom tillbaka kände jag att ngt var fel. Hade precis kommit fram till huset, sen blev det svart tills pappa hittade mig :( Så blåmärken och bulor :/ men det är väl sånt jag ska räkna med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar