torsdag 26 augusti 2010

26:e

2 månader med johan idag, känns mycket mycket bra :D Så ska hem till honom idag och se om han kommer ihåg mig ;)

Har varit riktigt dålig på att skriva, men har lixom inte blivit så.. Har iaf börjat skolan nu, och den är så himla tom utan alla treor. Vad hände med alla jag kände? Men man har iaf Johanna och Troy så jag ska nog klara mig :D

Var dessutom ute och överlevde i skogen för ett tag sen, lyckades överleva på groblad och vass i 2 dagar och sen åt jag gmat för 5 dagar efteråt.. faan vad gott... Men varför måste ni allihop, nästan, fly iväg från mig? VIll ha er kvar :/ och det är bara jag som blir kvar, vill oxå behöva välja vad jag ska göra. Vad jag vill göra med framtiden och sådant jobbigt.. Alla flyttar hemifrån, jag bor kvar hemma, jag vill oxå ha en egen lägenhet och få inreda och kolla upp vad man ska köpa. Jag vill betala räkningar, städa, gå upp vid 5 för att slita dagen lång men sen i slutet av månaden faktiskt kunna göra ngt utan att känna att fan, nu är jag pank om en timme igen :/

Men men, nog med klagomål om mitt bekymmerslösa liv, nu är det skola som gäller.. Borde kanske läsa fysik men fanimej för tråkigt, ger upp, orkar inte...

Ha det <3

1 kommentar:

  1. haha, lilla hanna, snart är det din tur med! Det går fort, så snart är du där du med! <3

    SvaraRadera