tisdag 3 augusti 2010

Jag hittade den här listan hos Cosmo! För fler listor besök cosmopolitan.se!

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Nej
2. Är du lycklig?: Japp, äntligen :D
3. Är du uttråkad?: Nej, 2 1/2 men :)
4. Är du ledsen?: Nope
5. Är du italienare?: Nope
6. Är du cool?: Nope
7. Är du från Irland?: Nope
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Yeah :) 17 år i lördags ;)

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Neee....
2. Har du någon gång blivit sårad?: Jadå, det har jag blivit :/
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Uhm, ja :P
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Typ ja
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Aha <3
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Tyvärr, men klarat mig ändå ;)
7. Är du kär?: Ja :D
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Traditionellt bröllop i vit klänning ja..

TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: Bdb
2. Hår eller ögon?: hår
3. Katter eller hundar?: hundar
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: några få <3
5. Coca-Cola eller Pepsi?: fanta, :P annars är det väla pepsi då
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: romantiskt :)
7. Pengar eller lycka?: LYCKA, ngt jag lärt mig senaste året iaf.. Utan lycka är ingenting värt någonting
8. Dag eller natt?: Natt :)
9. Msn eller mobil?: Mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Haha, ja.. När jag var 6 och var i trotsåldern var jag och min pippiväska på väg ut i skogen :P
2. Brutit nåt?: Nepp, typ aldrig skadat ngt :)
3. Gjort nåt du ångrar?: Öhh, så klart. Det kan väl knappast finnas någon som inte har gjort eller sagt ngn som den ångrar.
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej, men vill verkligen. Så fort jag har pengar och Paulina är tillbaka från Tyskland..
5. Ljugit för någon du tycker om?: Tyvärr ja, alldeles för många gånger.
6. Ätit en hel tårta?: Hahaha... Öh, nej..
7. Gjort bort dig offentligt?: Om ja..
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Nej :)
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Stampe och Lille skutt var jättegulliga :/
10. Velat försvinna?: Jadå, många gånger.

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde: Vet inte, länge sedan.. :)
2. Telefonsamtalet du fick: Johan
3. Personen du var med: Thomas
4. Roligaste grejen som hänt: Vet inte, ingen aning faktiskt.. Rolig jag verkar då ;)
5. Personen du smsade: Johanna Backlund
6. Personen du tänkte på Johanna Gustavsson
7. Du skrev till på myspace: Har inte
8. Du kommenterade: Uhm, naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaada
9. Du tillbringade natten med: Johan <3
10. Du kramade: Mamma :) <3


Någon som orkade läsa? :)

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar