torsdag 5 augusti 2010

åhhhhhh.....

TJO!!
Idag har jag spenderat dagen hos Camilla, och guess what!!!!! Hon har kommit in i Sundsvall :D Jag blir så extremt superglad :) Nu har jag boende i Sundsvall oxå ;) Nej, men människan förtjänar det bästa gånger ( eller kanske multiplicerat som den naturare man när) 1000 :) Så där har vi glädje.. Hoppas få med mig henne till Öre oxå :) Men men, vi får se, svårt att tvinga ngn ;)

Så det gör mig jätteglad, och sen så kommer Åmålssläkten på fredag och det gör mig oxå jätteglad :) Det är alltid lika kul att träffa dom, det blir ju inte så ofta av förstårliga skäl :)

Sen så vaknade jag imorgon bitti bredvid en helt fantastisk pojke, kan det bli bättre? Tvivlar, söööööööööööööööööööööt ;) Visserligen uppe vid 6 men iaf ;) Vissa måste ju jobba även fast jag latar mig hela dagarna... :P Och så ska vi träffas imorgon oxå, och då ska jag träffa johanna b i öre oxå ( varför måste ni ha samma namn, va? ). Syster yster ska oxå dit, och rebecka.. :) Så hoppas jag en roolig kväll, men samtidigt nykter :P

För på lördag är det upp med tuppen och förbereda för årets fest ;) Nämen ,iaf så ska mamsen och papsen fira att det har kommit halvvägs till 100 så det blir öppet hus dagen lång och själv har man blivit utsedd till servitris. Så det ska bli jättekul! Dessutom hoppas jag på att kunna gå på eldfesten oxå :)Johan, som den österbybo han är ska självklart supa supa supa då, så vill lixom se det :P Nämen vill seriöst gå på eldfesten, aldrig varit där så :)

Okej, detta blev bara en massa svammel, om allt och inget men men :P
Nu ska jag iaf kolla på "Kvinnor som mördar", spännande va? ;)

Och alla som är nervösa för framtiden, allt jag vill säga är att det kommer ordna sig, på ett sätt eller annat. Nu låter jag som en gammal kärring och har sagt detta 5000 gånger tidigare, men det gör verkligen det, även fast det inte alltid känns så:)

Puss å kraaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar