söndag 8 augusti 2010

Har haft en stöööööört bra helg, beroende på fantastiska släktingar och en fantastisk pojkvän :)

50-årsfest x 2 för mina päron ;) Jag och josse var kökspersonal och vi var om jag får säga det själv, väldigt duktiga... ;) Josse var typ fastklistrad i köket, haha, typiskt henne.. Hon ska alltid vara den duktiga av oss :)

Men sen blev det av till österby och träffa johan <3 han är ju världens sötaste och kom och möte mig vid busshållsplatsen i regnet :) sen gick vi till hans polare och sen till eldfesten.. missade calle, men hann allt annat.. Så himla fint det var då... stöööööört!!!!!!!!!!! Konstigt att jag aldrig varit där förut.. Det är ju inte så långt borta :)

Men sen gick vi hem i mörkret, ååååååå han är så jävla söööt.. det spöregnade och åskade som faaaaaaan :)

Men sen fick jag gå upp tidigt och åka hem för att säga adjö till åmål.. Måste man ju, träffar dom typ aldrig och det är alltid lika kul när man gör det :)

Snart kommer världens sötaste Johan!!!!!!!! Btw så förväxlade hans mamma mig och ngn unge som var kompis med johans syster som hade däckat igår.. Haha, ganska intressant
;)



Pusssssssssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar