lördag 5 juni 2010

Bränna nästa, snälla

Vilket väder det har varit idag, så fantastiskt att man inte vet vad man ska ta vägen och det var därför jag spenderade halva dagen inne liggandes framför datorn. Logiskt eller hur!! Men se gick jag och jobbbade lite oxå med lite ved så jag är inte helt lat så är det bra med det. Men lika vit för det är jag...

Men annars är det bra med mig, hade en jättekul kväll med Johanna igår, och Johanna :P Trots lite slagsmål (haaaaaaaaaaaaaaaatar), och blod och spya å sånt så var det ju faktiskt en riktigt lyckad kväll och jag och Johanna hade askul, synd bara att jag inte hann umgås så mycket med andra Johanna, så hör av dig om du läser det här :)

Till er som fattar, trots igår kväll så blir det nog inget men kul att ha vågat iaf :)


Puss och kram

<3

1 kommentar: