måndag 21 juni 2010

tjuuuu bruuuuu

Har haft en jättebra dag, stan med johanna.. Som vanligt hittar hon typ allt, medan jag hittar inget.. Men ska dit på onsdag och tänker nog verkligen försöka hitta ngt att köpa då. Hehe ;)

Annars är det tandläkaren imorgon och det är väl bara att hoppas på ett felfritt resultat. Cykeln får bli min nya bästa vän och det är faktiskt riktigt mysigt :)Men funderar på att kanske laga maten imorgon, så nu ska jag leeta efter ngt gott. förmodligen kommer jag inte göra ngt men men... Annars så letar jag dricka tills på fredag så är det ngn som kan hjälpa så vore jag tacksam:)

längtar verkligen till på fredag och hoppas att den kommer bli så bra som jag hoppas, och att en viss person dyker upp. Du vet, Johanna.. och om x kommer att x inte blir rädd för dig för det är ju tyvärr ofta så ;)

Kraaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaar
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar