onsdag 2 juni 2010

Sunny :)

Jepp, så var kemiprovet avklarat. Så skönt även fast det till 100% blir omprov på det där, men ngn gång ska man ha det oxå. Jag lovar, jag försökte iaf, latheten var inte den enda orsaken. Annars har dagen varit okidoki, började med plugg med Johanna och Jonte, fortsatte med plugg och glass, fortsatte med plugg mat och johanna. Så ingen kan säga att jag inte försökt iaf:)

Skäms över att jag ligger inne när det är superfint väder inne, jag borde kanske jobba på min bränna, men orka. Kommer se likblek ut hela sommaren, men va fan :P

I kväll är det match vilket ska bli skoj, hoppas att det blir jämnt bara.. Då e de som rooliast:)

Imorgon är det stan med Johanna och det ska oxå bli kul, jag behöver lite shorts för det känns lite varmt med långa jeans sommaren igenom. Å sen är det studentfredag, så får vi se vad som händer :)

Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar