måndag 28 juni 2010

En måndag..

Och så var det måndag idag, och jag hade absolut ingen aning innan jag kollade tidningen imorse. Alla dagar flyter ihop till ett enda sommarlov :P Men det är härligt. Idag var Camilla här och badade och solade lite, jättemysigt. Sen kollade vi på en Oscars-nominerad film som var så dålig att jag typ somnade. Var tvungen att gå och lägga mig efteråt, så himla slut blev jag.. Men vi hade det jättemysigt iaf :)

Sen blev jag husfru för en stund och lagade den avancerade maträtten makaroner och korv, och jag lyckades :P smakade underbart ;)

Sen på kvällen blev det lite hundpromenad, lite Johan å lite fotboll. En alldeles perfekt kväll alltså, trots att jag var tvungen att prata i telefon, typ en fobi ;) :D

Men imorgon så kommer min moster och morbror och det ska bli jättekul, alltid lika kul att träffa dom. På kvällen drar jag vidare till österby, och har kommit fram till att stället är betydligt större än jag trodde. Jag trodde det var typ ett ica å några hus... :P

Men nu är det Chile - Brasilien som gäller :)

Gooooo Chile, ngn måste ju heja på dom :P

Kraaaaaaaaaaaaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar