onsdag 30 juni 2010

thursday morning :)

Får alltid typ hjärnsläpp när jag ska skriva rubrik, men rubriker är överskattat så det får bli en tråkig en ;)

Iaf har haft bra dagar :) I tisdags kom siv och lasse och vi firade mamma med lite champagne och jordgubbar, och eftersom champange smakar skit så blev det alkoholfritt jordgubbsalternativ för min del. Såååå gott :)

Efter det så blev det att dra till österby för att träffa johan, den amitiösa som jobbar medan man själv solar och äter jordgubbar ;) Iaf så åkte vi sen till hans asgulliga farmor och käkade, och sen tog vi en liten rundtur förbi dannemora gruvor:)

Sen var man ju tvungen att träffa en creepy bagare när man ändå höll på.
Spanien vann :) och mitt hopp om en spansk vmseger lever vidare :)
Upp och hoppa 05.10, johan ska jobba, och dra hem och sova sova sova :P Fan vad trött jag var, det är inte normalt att gå upp vid 5 :P

Sen så åkte siv och lasse för en ålandstur så det blev ett avsked och sen mer sömn. Sen spenderades dagen i princip med bad, och piano och att gå omkring och undra vad man egentligen borde göra ;)

Men idag är det iaf stan för min del, hoppas jossan ska med men hon svarar ju inte
:( så det är väl bara att hoppas att hon tar samma buss som jag föreslog :/
Ska på möte i stan oxå när jag ändå håller på, slipper man åka till stan så himla ofta, är ju lixom lite laaaaaaat ;)

kraaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar