tisdag 15 juni 2010

Depp... vill ha pepp

Faaan, vilket totalt jävla svartdepp... Men träffade lite trevligt folk ikväll iaf så är det bra med det men det är lite depp när man får veta att saker inte är som man hoppades att de skulle vara.. Iaf, så har jag fått reda på sånt depp idag, och därför känner jag mig såååådär lite nere.. Men Johanna och jag har iaf tänkt att ta oss upp ur svackan på fredag så nu är det bara att hoppas på finigt väder, sol och sol och lite mer sol :) Imorgon ska jag förresten träffa camille, vilket var aslänge sen.. Hon har varit upptagen med studenten och gud vet vad men nu ska det äntligen bli av. Så imorgon blir det en liten cykeltur till tånga, så hoppas på finigt väder då oxå, cykla i regn är väl inte så kul men, funkar om man är despo...

Näpp, nu ska jag... försöka söva... och försöka sluta missbruka...... punkter.....

Ha det så bäääääst :)¨
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar