onsdag 7 april 2010

Åh....... Jävla sjukdom...

Hej!

Idag är jag på ett jävla pisshumör rent ut sagt. Hade planerat att gå ut med lite kära vänner ikväll men klart som fan att man får ett anfall. Så jävla otäckt, vaknade typ på golvet och kom inte ihåg något. Satte mig vid datorn, såg inget, alla tangenter var huller om buller. Jag är rädd. Tänk om något händer när jag är med folk? En sak när jag är själv och det inte är en kramp, men när jag är med folk? HUr ska folk reagera? Jag vill inte att folk ska typ, tycka synd om mig eller något. Bryr mig inte om att folk vet om att jag har epilepsi, men...

Iaf, tror det beror på att mitt lov so far har varit ett jävla misslyckande. Mina försök att umgås med folk har lixom misslyckats, så är det någon som känner för att spendera lite tid med mig, så är jag gärna på :) Dessutom har jag två laborationsrapporter att skriva, en om groddar och katalas och en om pH. Inte kul alls men det är bättre att göra det nu än att göra det när det är 30 grader varmt ute och solsken. Så jag är stressad och på dåligt humör, dålig kombination.

Men hoppas alla andra haft/har ett bättre lov än mig :) see you in school :)

Vem fan kan man lite på? Jag är bara så förvirrad. Vem bryr sig, vem gör det inte..

Kent bryr sig dock alltid... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar