torsdag 29 april 2010

Vaaaalbooorg :)

Hejsan!
Imorgon är det valborg och det ska faktiskt bli askul, igår var jag värsta negativ och tänkte att det vore skönast att typ... sova:P men vad faan, det är bara valborg en gång om året.. Ska bli riktigt jävla kul :)

Idag har jag varit hemma hela dagen och tänkt att nu borde jag pluggat och sen har jag gjort något helt annat, typ som tvn, datorn och facebook(facebook är värst).. Men idag behövde jag facebook till min lab, så jag blev sååå glad att jag hade fb :)
Sen var jag på möte i stan och det var helt okej men såklart hade jag glömt alla papper hemma (dumma jag)..

Nu har jag ätit rulltårta för min hund fyllde år, kanske så har jag smörat till mig en ridtur hos paulina (red ganska ofta hos henne förut), och det var typ det..

See you tomorrow !!!!

Vi kommer att ha sååå kul:)

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar