måndag 19 april 2010

Måndag

Hejsan!
Så har veckan startat igen, bra eller dåligt? Ingen aning, iaf så hade jag religionsprov idag som jag hoppas gick okej iaf. Sen hade vi fysik( västa ämnet ever) men jag hade vääääärldens huvudvärk så jag drog hem tidigare och blev upphämtad av pappa i haberga. Trodde jag hade feber men självklart hade jag typ 36,6. LÄngre än vad jag egentligen brukar ha, tack för den du!!

Funderar på hur jag ska fixa morgondagen, för jag har min första lektion klockan kvart i ett. Kanske jag kan lyckas få pappa att skjutsa dit mig tills dess? KÄnns så drygt att sitta och vänta i typ 4 timmar för en 50 minuters lektion.. Men sen ska jag iaf till stan vilket jag tror ska bli bra, intressant, nödvändigt:)

Men nu är det Top Model som gäller!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar