torsdag 22 april 2010

Toooorsdag:)

Hejsan!

Sitter i skolan nu efter en liten lektion biologi och jag tycker det är så intressant. Jag skulle helt klart kunna jobba med det där i framtiden. Det är "min grej". Vi höll på med bakterier och sjukdomar och lite annat och förmodligen tycker du att det låter astråkigt men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!! Kanske forskare? Sjuksköterska? Kommit fram till att läkare verkar booring iaf, man verkar ha väldigt dålig kontakt med patienter och det är det jag är ute efter.

Och eftersom du aldrig hört det förut så kan jag ju iaf påpeka att det är snö ute, och att ddet är förjävligt.. Vem vill ha snö nu? Det är ju sista april snart, sommar snart!!
Men iaf, igår kväll skulle jag ha tränat men såg sen regn snö och blåst och la mig framför tvn istället. Men ikväll blir det träning, afrikansk dans:) Det är så kul, det är kanske det jag ska börja med istället? Eller iaf som en del av min träning.

Håller på att göra en glad musik-lista till mp3 så att jag kan bli glad.. när jag inte är glad. Ett tips från i tisdags, hoppas det fungerar. Har hittat massa fantastiska låtar, typ "Walking with a ghost" med Sara and Tegan (Sarah and Teagan?)..

Men iaf, nu väntar jag på Jontes fysik så vi kan gå å äta lite lunch sen. Ska till stan och träffa en läkare klockan 13.30 så ska dra från skolan 12.20..Hoppas jag hinner i tid :)

HA det bra!!!

Kraaaaaamiiiizzzzz :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar