torsdag 8 april 2010

Familjetime

Helloo!

Idag var det dags för en liten familjedag... Mysigt värre, men iaf.. Först är det sjukhuset som gäller för jag ska på studiebesök för mitt projektarbete. Lite nervös är jag men det är bara att hoppas att det går bra. Sedan ska vi, tack vare min lilla systeryster, gå på upplands museet och typ, kolla på plast. Sedan blir det lite mat, någonstanns. Hoppas bara på något ätbart. Och sen är det girltime, för mamma, jag och josefine ska gå på Snabba cash. Det är bara att hoppas att den är bra. Jag har faktiskt inte läst boken än men, den är ju känd så den borde ju vara sevärd.
Killarna ska istället gå å kolla på almtuna. Sen är det hem och förbereda sig inför Harry Potter i x antal timar.

Dessutom, så där apropå inget alls, så slet jag igår med pappersinsamlingen.. Fy fan vad duktig jag känner mig så här efteråt :)

Ha det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar