söndag 18 april 2010

soool

Hellooo

Fint fint väder vilket gör att man känner att kanske kanske så är det ett slut på allt det gråa, svarta, trista.... Iaf så har jag spenderat dagen med att först åka med familjen (-pappa) och bada i Gimo, så jag simmade å simmade å simmade..Iaf i en halvtimme och det räcker för mig. Men sen kom jag hem och har pluggat lite religion, och har funderat på den himla kemilaben men johanna ska hjälpa mig imorgon.. Haha, jag tvingade henne ;P för vem vill göra det om man inte måste?

igår kväll var jag faktiskt på fest för JOhan som fyllde 20 år! grattis grattis:) Och det var jättekul men jag var så himla trött så det blev en tidig hemfärd. Men iaf stolt över mina meckarkläder och skit i ansiktet ( var utklädd till mekaniker) :)

Men nu ska jag kolla igenom biologilaben, börja skriva fysik, läsa engelska och ha helg. Allt på samma gång, önska mig lycka till!!!

allt detta ska akompanjeras av Säkert! och Stackars <3

Ha det bra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar