tisdag 20 april 2010

Fooooootboll:)

Ikväll är det fotboll, Barcelona mot Inter.. Inte för att jag egentligen är så fotbollsintreserad men nu är jag värsta taggad! Så det ska bli fett nice ;P
Men först ska kemilaben skrivas klart vilket jag inte tror kommer ta allt för lång tid iaf men man vet ju aldrig.

Idag var jag på möte i stan, och det gick så himla bra vilket gör att man bara blir så glad! Jag tror verkligen att allt kommer ordna sig, och det är det jag önskar också och det var länge sen! Bara det är så himla viktigt. OCh så hade jag en trevlig dag med trevliga klasskompis(ar). Trevligt att ha mer än en, även fast Jonte är den bästa klasskompisen ever :) Synd att han slutar nu :( han skulle kunna få gå ett år till med mig..

Men nu ska jag vara duktig och plugga på lite grann så kan kan slippa detta sen :)

Kram

Det är vår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar