lördag 1 maj 2010

Valborg och lite annat

Hello :)
Idag är en bra dag, hade askul igår eftersom jag har fantastiska vänner <3 Men dagen innehöll stan med båtar och lite rundvandring, ballonger, missade bussar, gigantiska fåtöljer, drinkblandning vid busshållsplatsen, snodd avocado, och singstar, pinsamma sms och en massa skratt :)
Så ,jag hade alltså en fantastisk dag, och tack Malin och Johanna! <3

Men idag har jag hjälpt pappa att kasta ris, typ det tråkigaste ever. Men nu är det gjort! Känner mig duktig och har iaf kommit på att skogshuggare inte är en karriär som riktigt passar mig. Jag kan hålla på med papper men närmare träd än så vill jag inte komma.

Jag borde egentligen ha åkt in och shoppat förra veckan men det blev inte riktigt så, så nu är frågan när ska jag göra det? Måste ha skor till skivan som är på fredag!

Kram, och önska mig lycka till med min engelskabok (100 sidor kvar och det går låååååååååååååååååååååååååååååååååååååååångsamt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar