söndag 9 maj 2010

En härlig helg...

Hellå!
Helgen har varit fantastisk skön, den har spendrats i Åmål. Jag älskar att åka dit för det är på något vis som att komma bort från allt jobbigt och bara vara, glaaaaad :) Men iaf, Lasse och Anna fyllde 80 tillsammans så det var släktkalas. Först kak-kalas å sen lekar och tipsrunda å sen korv å sen tårta. Det var jättekul. Samuel och Kristin var där oxå, och det var aslänge sen jag träffade honom (kusin).
Å det är så himla vackert där, de bor typ högst i Åmål och har utsikt över Vänern. Soooooo beautiful ;P Josse, jag och Anna sov i deras nybygda lilla stuga och det var jättemysigt.

Josefine och jag har lyckats att bli hembjudna till Karlstad, Göteborg och möjligtvis Oslo, så eftersom vi inte har något sommarjobb så är det ju perfekt. Något har vi ju att göra, något vääldigt roligt!! Men tydligen så kommer siv och lasse redan nästa helg ( jippi!!) för mitt kusinbarn ska döpas.

Men nu är jag hemma, kollar på Wallander och väntar på att jag ska orka resa mig och gå de 4 meterna till sängen.

Ha det bra :)

Kraamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar