onsdag 12 maj 2010

En midsommarnatts dröm

Var på En midsommarnattsdröm igår, asbra :) jag rekomenderar den verkligen, så himla rolig:) iaf, så spenderades hela dagen i uppsala pch enköping. Först en tur till gränby med mamma där jag passade på att köpa en skjorta som jag förmodligen kommer se ut som om jag skulle väga 100 kg ( vilket jag inte gör). Men den var skön!! Sen blev det av till Enköping och datamagnetröngen. De skulle se om det var ngt fel på min hjärna :) Fick se mig själv i en 160 cm långt helt formlöst grönt nattlinnne gjort för gamla gubbar i 200-kg trakten. Har seriöst inte sett så rolig ut någonsin :) åkte sedan in i apparaten och fick panikklaustrofobi men klarade det. Sen Uppsala och köpte smink och lite annat. Sen kom Johanna och Lise-Lott och kebabhouse och lite affärer. sen midsommarnattsdröm

Iaf, en helt okej dag. Önskar bara att min röntgenbild ser bra ut.

Nu börjar studenttider komma, själv går man ett år till. Jag är skoltrött nu så jag skulle ljuga om jag sa att jag inte skulle vija gå ut nu. Men det blir nog ett bra år nästa år oxå. Bra klass, och så kommer ju Troy tebax också. Ska bli skönt.

Nu borde jag skriva religion men kommer istället kolla på helt värdelösa tvprogram som typ Rachel Ray(finns det ngt sämre?) och typ våra bästa år. Haha... Då är man uttråkad.

Näpp, hej då!!

In my head, I see you all over me.
In my head, you fulfill my fantasy.
Youll be screaming no.
In my head, its going down.
In my head, its going down.
In my head. Yeah. In my head. Oh yeah


går i mitt huvud på repeat :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar