måndag 3 maj 2010

Fint väder..

Hejsan!

Nu sitter jag i skolan och väntar på fysik, pissämne :( Men men, nu är det iaf lov snart, och jag ska slappa och snåla hela sommaren. Har nämligen inget sommarjobb, så det får bli att leva på bröd och vatten. Och kanske lite annat som man får tag på, lite kåda och bark och sisådär...

Men iaf, nu sitter jag i bibblan med johanna och pratar lite skit :P Sen blir det att vänta på min lilla buss ska komma. Men mamma ska iaf hämta mig i Alunda så det blir ingen vandring hem idag. Jag ska åka biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil hem. Och sen ska jg sova och kolla på tv. Looove tv!! Förmodligen ska jag kolla på dåliga serier. Och det är ju inte Greys förrän på onsdag, hur ska jag kunna överleva?
Man jag som är värsta kärringen och älskar kungahuset har spelat en ett program om kungen så det ska bli nice:) Btw, egentligen är jag 85 år!


Men nu orkar jag inte skriva längre .....

Ha det good:P

Kram <3

1 kommentar:

  1. haha, nu förstår jag vad du menade förr idag om att du va en gammal tant :p Kungahuset och äpplen ;) haha

    SvaraRadera