tisdag 4 maj 2010

En helt vanlig tisdag ..

Helluuu!!

Idag hade jag en alldeles lagom lång dag, började 12.45 och slutade 13.40. och trots det har jag varit i skolan sen 9 imorse. Men jag har lyckats att göra en del under tiden iaf.. eller... kanske inte.. Har gjort några av de dära jobbiga kemiuppgifterna som ska var så jävla lätta som jag inte fattar ngt av.. Jag känner mig liiiiiiite aggresiv och nere idag. Så mycket som man ska kunna som jag inte kan, och sen så har jag fotbollsträning ikväll. Jag är alltid så himla nervös inför varje träning, känns som om jag ska göra bort mig vad jag än gör.. Men fan, det blir nog bra..

Och på fredag är våran skiva, ska bli askul men det är synd att några inte fyllt 18 än som jag så gärna velat ha med.. Men vi ska ha askul :) Jag hoppas få mamma och skjusa mig, så jag slipper gå hem :P

Nu är det.... sova som gäller...Så lat är jag..

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar