fredag 28 maj 2010

Uppsala ftw :P Hahahaha...

Hejsan :)

Idag har varit en bra dag. Började i och för sig med att min crazy kemilärare gav oss typ halva boken (mkt iaf) att läsa på till provet och sa sen ;Nämen det här var ju inte så mycket. What the fuck? Skämtar kvinnan? KOmmer aldrig hinna, och orka. det är ju sommarlov snart :)

Sen så fick jag skjuts av johanna hem till henne och hon fick låna lite vit av mig till hennes student.. Nästa fredag, herre gud va tiden går fort. Sen satt vi å prata lite och sen var det dags för stan. JOhanna valde att stanna hemma så jag fick med mig en johanna :) Hennes kompis Ida var med och det gick jättebra. Kuul :) Och nu har jag kirrat min rock outfit, sooooo, nu kommer jag äga.. Ska ha det mest skrikiga plagget på mig som jag ngnsin haft.

Nu sitter jag här och skriver, borde egentligen plugga kemi, borde egentligen inte åka til vällen ikväll, men det kommer jag göra iaf. Och hoppas på att det blir roligt roligt roligt.. :) Jag kommer iaf träffa Camilla, så klart det kommer bli kul. Dessutom så har jag lurat med syster yster oxå så vi ska nog kunna ha det kul :) Men nu ska jag göra ngt nyttigt, typ, käka mina egengjorda choklad(neger)bollar ( såååååå goda, snart blir jag konditor fast en som bara gör chokladbollar)och kolla på NCIS.

Lev gott ;P

You people make me happy, so, keep on doing whatever you are doing.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar