fredag 21 maj 2010

Helg...

Och så var det äntligen helg, en vecka över och en vecka närmare sommarlovet. Ska bli skönt, och jag längtar verkligen. Men innan dess är det två stora prov som ligger framför och jag kommer bli så glad bara jag klarar av ett godkänt i de kurserna. Men idag har jag haft en relativt skön dag, började med Kemi men fortsatte helt okej. Kommer iaf att börja i en jättebra klass sen efter sommaren. Johanna, tackar, om du läser detta ;P
Men sen åkte jag hem för att dra vidare till Paulina, och red och pratade. Väldigt välbehövligt..

Imorgon ska jag upp typ 7 på en helg, det är nämligen en fotbollsmatch för min lilla söta lillebror som spelas ända borta i Film. Åh... LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG :/

Men iaf, har lånat en del bra filmer nu så det är bara att välja och vraka :)

Ha det!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar