måndag 10 maj 2010

Moooooonday

Hejsan!
Idag är det måndag, suprise suprise.. Första dagen i veckan och jag är så himla trött. Fattar inte hur jag ska orka med allt jävla skit som ska vara klart till skolam slutar. Visserligen läser jag inte så många ämnen, men jag tycker det är för jävla jobbigt iaf.

Imorgon ska jag på ngn slags röntgen på hjärnan för att se om de kan hitta ngt som orsakar epilepsin. Tror inte de kommer göra det för de gör de typ aldrig, men det är väl bra iaf. Men är jättenervös inför det, tror nämligen att jag ska åka in i ett litet hål och få klaustrofobi bara därför :O Men det går väla bra. Men mamma ska med iaf, för jag hittar verkligen inte i Enköping.

Men efter röntgen blir det uppsala och förhoppningsvis lite shopping. "Behöver" köpa jättemycket, smink, linnen, jackor, jeans, shorts, och lite till. Vi får se vad jag hittar på. Efter shoppingen ska jag träffa Johanna och Lise-Lott å så ska vi äta och sen träffa de andra Nv;arna och gå å se En midsommarnattsdröm. Hoppas den är bra, alla säger att den är så bra så jag har jättehöga förhopppningar.

Nu ska jag...öh.... sova...

Ha det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar