tisdag 25 maj 2010

Glad dag...

Hejsan!

Idag har jag haft en glad dag, har egentligen inte hänt så himla mycket men ibland så är det bara bra lixom. Har bara haft fysik idag men till och med det var okej. Jag och Johanna är ju bäst på fysik, så hade det kunnat bli ngt annat. Johanna tänker, jag försöker att se ut som om jag fatta ngt. Sen blidde det glass (muuums) och lite snack. Girltalk, me like ;P Det finns mkt att snacka om :)

Nu blir det iaf träning ikväll, ska bli kul och sen blir det hem och skriva den första dikten mitt liv. Den kommer bli såå dålig, eftersomm det är min första + att den ska vara på engelska. Men jag har redan fått betyg så det är väla bara att lämna in ngt.
Och sen så är det ju Semi i Eurovision ikväll, det ska inte missas. Hur ska jag hinna allt ikväll? Det kommer inte att gå, för jag vill ju kolla på film och sova oxå. Sov nada igår så sömn behövs..

Sugen att hitt på ngt? Jag är på, på det mesta... (ska inte tolkas snuskigt)..

Kram

Ha det braaaa, lika bra som jaaaaaaaaaag :)

<3

Trean kommer bli asbra, jag vet!! Vi kommer ha askul Johanna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar